מסיבות סוף השנה האזרחית מתקרבות, וזה הזמן להוציא את כל הבלינג בלינג שבכן ובמגירותיכן ולהתכונן לערב נוצץ במיוחד. זה לא ממש משנה לאן אתן מוזמנות, ואם המסיבה הפרועה בכלל התחלפה בערב רגוע במסעדה, העיקר הוא שיש לנו סיבה למסיבה. ואם כבר יש, ננצל אותה עד הסוף. גם עבור מי שבדרך כלל לא אוהבת להתבלט, מסיבות סוף השנה הן הזדמנות טובה להוציא את הסטאר קוואליטי שחבוי בכן כל השנה ומת לצאת החוצה, והכי קל לעשות זאת עם פריטים נוצצים. הרי כמה פעמים בשנה תוכלי להרגיש כמו בת קרדשיאן ולו רק לערב אחד?



ובכן, קולקציות רבות הוקדשו לערב הכי נחגג בשנה, וכמו תמיד תמצאו בהן הרבה פאייטים, צבעים מטאליים, נוצצים, מבריקים, כסופים ואלמנטים מוזהבים למיניהם. כל זה, כמובן, כדי שנוכל להרגיש הוליווד בפרובינציה.



אם את מעוניינת בלוק קלאסי ורגוע - שמלת מיני שחורה בליווי אקססוריז נוצצים ובולטים תעשה את העבודה. אם את נועזת יותר, העונה יש כמה שמלות מוזהבות וכסופות שבעזרתן תוכלי להיות הכוכבת של המסיבה. הכל תלוי כמובן במה שאת מחפשת ובעד כמה רחוק את מוכנה ללכת. כמו כן, קולקציות הסילבסטר והנובי גוד הן גם הזדמנות נפלאה עבור כל אישה למצוא אביזרים לערב, מה שבדרך כלל קצת לוקה בחסר בארצנו הקטנטונת. תוכלו למצוא פריטים מיוחדים, תיקים ונעליים שיוכלו ללוות אתכן למשך עונות רבות ולאירועים מגוונים. מה שחשוב הוא שתעזו, שתאבזרו ושתיהנו. שנה אזרחית טובה.



אופנה לסילבסטר
אופנה לסילבסטר