העלו פרופיל

קולקציית החורף של מותג האופנה פרופיל ממשיכה לספק ללקוחה הישראלית את כל המענה למלתחה תחת קורת גג אחת. בין הפריטים הבולטים לעונה הנוכחית ניתן למצוא ז'קטים ומעילים המשלבים בדי פראנץ' טרי, בד דמוי עור, בדי ג'קארד וסריגים נעימים, המותאמים לאקלים המקומי. כל זה לצד שמלות בהשראת שנות ה־70 וה־80, מעילי דמוי פרווה, סריגי אוברסייז, חולצות א־סימטריות ועוד. את ההשראה שואבת לי כרמל ממסעותיה התכופים לאיטליה, וכך נוצרת קולקציה רחבה עשירה בטקסטורות.



אהבנו: את המגוון הרחב של חולצות מכופתרות, קוליות ונעימות החל בגוני דנים ועד הדפסים מיוחדים, המעניק פתרון שיקי ולא מתאמץ לעבודה וגם לבילוי. גם קו המכנסיים המזוהים עם המותג מציג דגמים המשלבים בד דמוי עור, בדי פראנץ' טרי, ג'ינסים קרועים שעברו כביסות ייחודיות וטכניקות שפשוף ואותם ניתן למצוא בגזרות סקיני ובויפרנד מוצלחות במראה גראנג'י ייחודי. כמו כן אהבנו גם את קולקציית הסריגים הבולטת במרקמים מלטפים ורכים של אנגורה, צמר ובוקלה, ובסריגות מיוחדות ורכות בגזרות אוברסייז, לצד ז'קטים מבדי דמוי עור, זמש ופרווה המשולבים עם רוכסנים וכפתורים ייחודיים.



אהבנו פחות: אין חותם יד מזוהה. נדמה שיש קצת מהכל – שזה אומנם יתרון גדול וכל אישה יכולה למצוא בדיוק את הלוק שהיא אוהבת ומתחברת אליו, אבל החיסרון הוא שהזיהוי והמיתוג קצת מתפספסים.



טווח מחירים: 79־399 שקלים.
להשיג בחנויות הרשת

קולקציית החורף של "פרופיל". צילום: שי קדם


העולם התחתון

חברת אקספוז, המייצרת ומשווקת הלבשה תחתונה, הלבשת בית ובגדי ים, רכשה לאחרונה את הזיכיון הבלעדי לשיווק מותגי החזיות הבינלאומיים. עולם ההלבשה התחתונה זוכה להכרה גדולה בעולם האופנה בעשור האחרון, וכבר זמן רב שחזיות אינן נחשבות רק לבגד שתומך בחזה, אלא לפריט אופנתי לכל דבר.



בין המותגים הנמכרים באקספוז: Lovable – מותג חזיות מוביל באיטליה הכולל חזיות פוש־אפ, ריפוד קל, ללא קשת, חזיות תחרה ומחטבים. Selmark – מותג ספרדי הכולל חזיות בטכנולוגיית ה־super feel המעניקה תחושה של תמיכה ואלסטיות. DIM – מותג צרפתי מאופיין בקו צעיר המשלב מגוון גדול של סוגי בדים ותפירה בדגש על מראה סקסי ותמיכה מקסימלית בעזרת רצועות עבות. Fila – מותג ספורט מהמובילים בעולם, השיק קולקציית חזיות המתאימות ללבישה יומיומית ולפעילות גופנית. חזיות אלו מתאימות גם לנשים שעברו ניתוח קוסמטי בחזה. Playtex ו־Bali – חזיות מבית Hanes Brands הנחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום ההלבשה התחתונה. סדרת המוצרים החדשה של Playtex הנקראת “18 שעות” מיועדת לנשים אשר לובשות חזיות למשך זמן ארוך, והייחוד שלהן הוא שלא מרגישים אותן כלל.



אהבנו: כל אישה יודעת שאין דבר גרוע מאשר חזייה שאינה נוחה. המגוון הרחב מעניק לכל אחת אפשרות למצוא את הגזרה שגם מחמיאה וגם נוחה לה, ובכך לעבור את היום בשלום בלי גירודים, עקצוצים ואי נוחות. אהבנו את העובדה שהדגמים מגיעים בטווח מידות רחב ונותנים מענה סקסי לא רק לנשות החזה הקטן.



אהבנו פחות: את המחסור בצבעים. בעוד שיטוטים בחו”ל חשפו בפנינו את מגוון הצבעים הרחב של כל מותג, נדמה שלארץ מגיעים בעיקר הדגמים הקלאסיים בגוונים של שחור, לבן וניוד. האם זה אומר שאנחנו פחות נועזות או שמא מהלך זה נועד להקטנת הסיכון שלוקחת החברה בשוק הישראלי? אין ספק שהיינו רוצות למצוא בארץ צבעים ודגמים נועזים יותר לצד הליין הקלאסי.



טווח מחירים:
230־599 שקלים.


להשיג בחנויות הלבשה ברחבי הארץ

קולקציית החורף של "סיסטר אם". צילום: אלה אוזן


ייחוד מדברי

קולקציית החורף של צמד המעצבות־אחיות Sister M מוכיחה כי אופנה יכולה להיות אינדווידואלית ומיוחדת גם בים הטרנדים הבלתי נגמר. אחרי שנים של עיצובים שמשלבים אקסטרווגנטיות לצד מסחריות, השיקו השתיים את קולקציית החורף החדשה שלהן, עם ההשראה שממשיכה את קולקציית הקיץ, נווה מדבר.



ליין רחב של שילובי טקסטורות וצבעים ודגמים צבעוניים ומרהיבים שנוצרו לצד הדגמים הקלאסיים. האוברסייז שולט אצלן העונה, אך בהקפדה יתרה. לא עוד דגמים שנראו כאילו לקחו בד, קיפלו לשניים ותפרו, אלא גזרות שרחוקות מהגוף אך מלטפות את מבנהו בעדינות. לצד שימוש רב בפרנזים, דבר המלווה את המותג, נראה העונה שילובים מיוחדים של בד דמוי עור, ויסקוזות, שיפון, משי, סריגי צמר טבעיים ועוד חומרים נוספים המעניקים לקולקציה עושר וייחוד.



אהבנו: את השימוש בבדים חורפיים מלטפים, ולא צמרים שמגרדים בכל הגוף. וגם את הצבעוניות המרעננת הכוללת צהוב, חרדל, ירוק, אדום וכחול שמעניקים משב רוח מרענן בים השחור־אפור.


אהבנו פחות: לצד פיסים ייחודיים נראה כי יש לא מעט דגמים שבהם הלכו על בטוח ויצרו משהו שניתן לראות גם במקומות אחרים, כגון חצאית הפליסה או השמלה בגזרת הפינגווין שמככבת בכל חלקה טובה העונה.



טווח מחירים:
200־1,800 שקלים.


להשיג בחנויות האופנה ובסטודיו המותג – דרך שלמה 79, תל אביב