רויאל פמילי


רשת ROYALTY השיקה את קולקציית התכשיטים והשעונים לקיץ, כשהדגש הוא שמירה על הקו הקלאסי. במקביל לנטייה ללכת על קו נקי ועל־זמני, הרשת משלבת בקולקציה גם טרנדים שיצליחו למשוך קהל צעיר יותר. בין הטרנדים: קו התחרה, שבו יש תכשיטי זהב בעיבוד תחרה עדין, שבחלקם משולבים רקעי אמייל בכחול, אדום, ירוק או סגול. לצד קו התחרה ניתן לראות גם מגוון תכשיטים בגימור “מוברש", שזהו עוד אחד מהטרנדים המובילים כיום. התוצאה של הגימור המוברש היא טקסטורה של משי מנצנץ. בנוסף בולט גם קו הצמידים החדש שבו יש שלוש סדרות: אינדיאנית (מראה של צמות קלועות), פיצולטו וגמישים.



אי אפשר לסגור קולקציית תכשיטים בלי יהלומים. לכן ב־ ROYALTY מציעים מגוון רחב של שרשראות, עגילים וטבעות, כולם משובצים ביהלומים. בולטת במיוחד טבעת המשובצת ב־99 יהלומים במשקל קראט, אשר תימכר במהדורה מוגבלת.



אהבנו: רשת התכשיטים ROYALTY מצליחה לשמור על עדכניות בתחום די מנומנם. העונה הם הצליחו להציג קולקציה עשירה ודי טרנדית. לצד התכשיטים הסטנדרטיים מצאתי לא מעט הפתעות נעימות, כמו תכשיטי התחרה בשילוב האמייל שנראים מעט וינטאג'. מלבד הנראות, המחירים של הקולקציה די נוחים, כך שגם מי שמוגבל בתקציב יוכל למצוא משהו.



אהבנו פחות: למרות אהבתי ליהלומים, הייתי מוותרת על טבעות היהלומים הגרנדיוזיות שיש בקולקציה. הן לא מחדשות, והייתי בכיף מחליפה אותן בטבעות מעודנות יותר.



רויאלטי
רויאלטי



מחירים: החל מ־870 שקל


להשיג בסניפי הרשת



מעצבים מחדש


בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, שפועל בימים חמישי ושישי, עבר בשבועות האחרונים מתיחת פנים, והצטרפו אליו מעצבים ישראלים שעתידים להביא קו חדש בתחום האופנה. מטרת הבוטיק, שכבר פועל לא מעט שנים, היא ליצור חממה למעצבים חדשים שעדיין לא יכולים להרשות לעצמם לפתוח חנות לבד, וגם לעודד יצירה ישראלית ועיצוב כחול־לבן. מלבד הבוטיק, שבו המעצבים יכולים להציג את מרכולתם, הוקם במתחם מערך תומך שכולל סטודיו לצילום לשימושם של המעצבים, שואו־רום וסדנאות חודשיות בנושאי ניהול, מיתוג, מכירות ועוד.



בין הקולקציות של 40 המעצבים שהצטרפו לבוטיק ניתן למצוא קולקציות ביכורים כמו גם כאלה של מעצבים ותיקים, למשל ברק להב, Evening Stories, עמי סנזורי, ,Mirza ,Parlez Vous ,Selfish ,MOI Kimonoz, מעצבות התיקים שקפק, Zigifridda ,Bethsab'ee ,Yoshco, מורן פורת, ים אסולין, לוקיטה, מונה ריי, May Fifteen ,Hot Crown ,CR, מעצב הסניקרס 2POLI ועוד.



אהבנו: הסטייליסטית מיטל ברונר ומנהלת הבוטיק שיר פלד הצליחו ליצור תמהיל מעצבים מוצלח מאוד, שמספק גוונים שונים של אופנה. ניתנת פה הזדמנות אמיתית להכיר מעצבים בתחילת דרכם, כאלה שעדיין לא מפחדים לצאת מהמיינסטרים ולחדש.



אהבנו פחות: הייתי שמחה לראות בין המעצבים קצת יותר התייחסות לאופנה יומיומית, וקצת פחות לבוש ערב.




בוטיק מעצבים
בוטיק מעצבים


טווח מחירים: 10־1,200 שקל


בוטיק המעצבים דיזנגוף סנטר, קומה 1- 



במגרש שלהם


מותג הנעליים Bensimon יוצא בשיתוף פעולה מדליק במיוחד עם מעצב־העל ז'אן פול גוטייה. השניים חברו יחד כדי לייצר אינטרפרטציה חדשה לנעלי הטניס המפוספסות. לארץ הגיעו רק כמאה זוגות, לנשים, גברים ולילדים, וכבר עכשיו נותרו מהן זוגות בודדים.



בנסימון
בנסימון


מחיר: 240־279 שקל.
להשיג בחנות המקוונת bensimonisrael.co.il ובבוטיקים נבחרים


ביץ' בויז


מותג אופנת הגברים MANIA JEANS החליט לפנק את הגברים בקולקציית בגדי ים צבעונית. הקולקציה כוללת בגדי ים בגזרת שורטס או ברמודה, בצבעים חלקים, דגרדה והדפסים.



ביץ' בויז
ביץ' בויז



מחיר:
149.90 שקל


להשיג בחנויות הרשת




לובשים קרדשיאנס


רשת TOPSHOP מציגה קולקציית קפסולה שלישית, בעיצובן של קנדל וקיילי ג'נר. בתוך כך היא תציג גם את קולקציית בגדי הים של קיילי וקנדל, שתימכר רק בסניפים נבחרים ברחבי העולם. ניתן למצוא בה גזרות בגדי ים טרנדיים ובגדי חוף בגזרות נועזות, בצבעי ניאון ומטאל ובפרינטים קיציים.



טופשופ
טופשופ



טווח מחירים:
119־329 שקל


להשיג בסניפי הרשת