ראש השנה מתקרב ואת מעוניינת להרשים באיפור מיוחד בצורה קלילה ומהירה? אמן האיפור יוסי ביטון מציג כיצד לתת דגשים נכונים בצבעים ולמשוך את כל המבטים.







לפני
לפני




שלב 1: מניחים קרם לחות על עור הפנים. מניחים קונסילר משחתי על העפעף ומטשטשים בעזרת ספוגית ליצירת שכבה דקיקה במיוחד. שכבת הקונסילר תהיה בסיס נהדר להנחת צלליות ולשמירה על עמידותן לאורך זמן. מניחים בעזרת מברשת רחבה צללית ורדרדה ומטשטשים אותה עד לשקע העין.



שלב 1
שלב 1




שלב 2: מניחים מייק־אפ נוזלי המותאם לגון העור בנקודות מרכזיות על עור הפנים, מורחים קונסילר נוזלי בגוני הארה מתחת לעיניים, על קצה האף ובאזור ה־T - ומדגישים את עצמות הלחיים במייק־אפ משחתי לחותי בגוון אחד כהה יותר מגון העור, ליצירת מראה מוצלל. בעזרת מברשת מייק־אפ מאחדים בתנועות סיבוביות את שכבת המייק־אפ ליצירת כיסוי מלא של הפנים.



שלב 2
שלב 2




שלב 3: בעזרת כרית פודרה מניחים בטפיחות פודרה שקופה לקיבוע מלא של שכבת המייק־אפ. באמצעות מברשת סומק מניחים על תפוחי הלחיים גוון ורדרד עדין של סומק עד לאיחוד עם שכבת ההצללה. בתנועות סיבוביות מניחים מסקרת ווליום שחורה על גבי הריסים. טיפ קטן מיוסי ביטון: ליצירת מילוי ועיבוי ריסים מושלמים עבדי בשני שלבים: בשלב הראשון - לעיבוי הריסים - סרקי אותם והניחי את המסקרה משורש הריס ועד לקצוות. בשלב השני צרי נטיפים קטנטנים שיאריכו את קצוות הריסים.



שלב 3
שלב 3




שלב 4: והנה טיפ מיוחד - הניחי אייליינר משחתי (ג’ל) בגוון שמנת בשורש הריס התחתון. פורמולת הג’ל עמידה במים, ולכן מומלצת לקו הדמעות. היא מתייבשת במהירות, נשארת לאורך זמן ונהדרת לנשים שדומעות באופן קבוע מאיפור. גון השמנת הוא גוון מיוחד בפני עצמו, והוא יוצר אשליה של עיניים גדולות.



שלב 4
שלב 4



קצרים:

בניחוח ציפורן: מותג הלק האמריקאי OPI, ששימח נשים רבות כשפתח את חנות הדגל הראשונה בארץ במתחם שרונה בתל אביב, עבר לאחרונה למקום חדש, והפעם הוא פתוח שוב, בשדרות יהודית 14 תל אביב. ה־OPI nail boutique החדש מציע גם טיפולים חדשים, כמו תפריט טיפולי פדיקור על טהרת OPI, טיפול מניקור קוסמטי חדשני לכפות הידיים, טיפולי פדיקור ומניקור ייחודיים לגבר ועוד. כמו כן, בבוטיק אפשר למצוא אוסף לקים של מעל 600 צבעים ומגוון מארזים מושלמים כמתנת חג. 



מותג הלק האמריקאי OPI בשדרות יהודית. צילום: שחר פליישמן
מותג הלק האמריקאי OPI בשדרות יהודית. צילום: שחר פליישמן



לפרטים נוספים: 03-7445454



תור הזהב


רשת הטיפוח “ללין” השיקה מהדורה מנצנצת לשנה החדשה. מדובר בסדרת המוצרים Glitter Dreams, המעוצבת בקווים נקיים עם נגיעות של פתיתי זהב. הניחוח שמלווה את הסדרה נקרא Star Dust, והוא מבוסס על פירות, מאסק ואמבר. בפריטי הסדרה: קרם גוף, סבון נצנצים, פודרת נצנצים, דיפיוזר נצנצים, תיק רחצה וקופסאות אריזה. נוסף על זה, לקראת ראש השנה הרשת מציעה מארזי חג שמחירם 49.90 שקל ומעלה.


 


מהדורה מנצנצת לשנה החדשה. צילום: יח"צ
מהדורה מנצנצת לשנה החדשה. צילום: יח"צ