אילו היו מבקשים ממני לבחור פריט אחד שלא אוותר עליו בעונה הקרה, זו הייתה משימה קלה במיוחד: הייתי בוחרת כמובן בסוודר, ולו רק משום שהוא מאפשר לי לתת דרור לבטן התופחת בחורף. יש לא מעט סיבות לכך שהסוודרים הם הבסט־סלרים של העונה, וחלקן הן העיצובים המדליקים, הצבעים העשירים והגזרות הנפלאות.



הסוודרים עברו בשנים האחרונות שינוי תדמית; ממיושנים ומבגרים הם הפכו לסופר־עדכניים. ובאמת, העונה ניתן לראות שהסוודרים תופסים נתח נכבד בקולקציות של מעצבי־העל. בתצוגת החורף של גוצ'י, למשל, יכולנו לראות תהלוכה מרשימה של סוודרים במגוון צבעים והדפסים. העונה, לצד סוודר האוברסייז האהוב שאנחנו בדרך כלל אוהבות לזרוק מעל חצאית פליסה או חצאית מיני מגניבה, ניתן לראות גם סוודרים בגזרות קטנות יותר שמתאימות למכנסיים ולחצאיות בגזרה גבוהה ושבמקרים מסוימים חושפים את הבטן.



מבחינת עיצובים וצבעוניות, החורף אפשר לראות סוודרים בכל צבעי הקשת, ובהרבה מקרים מקורות ההשראה לעיצובים הם מראות שנות ה–70, הדפסים אתניים וצורות גיאומטריות. הרבגוניות הזאת מאפשרת לנו ליצור מראות שונים - והכל בזכות פריט אחד, שלכאורה יכול להיתפס כבנאלי. למשל, אם נלבש סוודר בצבעים בהירים מעל חולצת גולף ומכנסיים מחויטים, ניצור לוק שמתאים מאוד לנשים שרוצות להיראות מוקפדות ועדכניות. אם נבחר בלוק של חצאית עם סוודר דקיק, נוכל ליצור מראה מושלם לערב. ואם סתם בא לנו להיראות נינוחות ומעודכנות, סוודר אוברסייז, הוא הבחירה המושלמת.  



מאורך מלא ועד חולצות בטן. סוודרים
מאורך מלא ועד חולצות בטן. סוודרים


אסקדה ספורט למילוס. צילום: יח"צ
אסקדה ספורט למילוס. צילום: יח"צ