גבות מלאות שנראות טבעיות הן טרנד שניתן לראות היום בכל מקום שאליו תפנו את הראש: בתצוגות אופנה, על שערי מגזינים עולמיים, במקום העבודה וברחוב. בגדול, הוא מושפע ממגמה של השנים האחרונות בעולם - מראה טבעי באמצעות איפור ולבוש. מה לעשות, לא כולנו נולדנו עם שפע של שיער גבות, ולכן נשים רבות מנסות להתגבר על החסר בכל מיני דרכים. בשנים האחרונות, למשל, נשים וגברים רבים ניסו למלא את החלל על ידי קעקועי גבות, אשר לעתים נראו גסים, לא קשורים לפנים וסבלו משינויי צבע דרסטיים. עוד בעיות בתחום גרמו לכך שכיום יש ירידה במספר קעקועי הגבות.



וכשתחום אחד סובל מבעיות, תחומים חדשים צצים ופורחים. כיום, למשל, מדברים על יצירת גבות “בשיטת השערה”. שיטה זו מבוססת גם היא על קעקועים, אבל בניגוד לפס הגבה שהיינו רואים בעבר, כיום הקוסמטיקאיות מציירות שערה־שערה ליצירת מראה טבעי. בהתאם לכך, הן גם משתמשות בחומרים ובצבעים המדמים כמה שיותר את המראה הטבעי.



ובעוד שלא כולנו ממהרות לבחור בקעקועים בלתי הפיכים, חברות הטיפוח והאיפור החלו להוציא מגוון רב של מוצרים לעיצוב הגבות. על מנת להתאים את עצמנו לטרנד, יש צורך בכמה טיפים מקצועיים ובכמה מוצרים שאי אפשר בלעדיהם. מי אמרה קארה דלווין ולא קיבלה?



***


כדי לתת לגבות מראה טבעי אך מלא, ללא יצירת מראה מאופר מדי, נתנה לנו המאפרת חן אלקבץ טיפים שיעזרו לכל אחת. ראשית, סירוק הגבה יעזור לנו להבחין באזורים הדלילים יותר שאותם יש להשלים בהתאם. כך גם מתבהרת צורת הגבה המקורית. כשהגבה מסורקת, זה השלב לשים לב: האם הגבה קצרה מדי? האם הגבות רחוקות אחת מהשנייה? האם הפינה הגבוהה בגבה יורדת לכיוון הרקה בזווית הנכונה? עכשיו אפשר להתחיל במלאכת איפור הגבות: סירוק שיער הגבות כלפי מעלה ומילוי זהיר בעיפרון גבות מכני, שנועד למלא חורים ולהשלים גבה בעלת מבנה חסר.



השלב הבא הוא מריחת ג’ל לגבות עם מכחול זוויתי וצפוף, שתפקידו הוא יצירת קווים דקיקים דמויי שערה, שישלימו יחד את החללים הריקים.


משם נמשיך לריכוך וטשטוש האזורים החסרים: ניתן לעשות זאת באמצעות צלליות גבות, כאשר את הגוון הכהה נמקד ממרכז הגבה ועד סופה, כלפי הזווית החיצונית של העין. בתחילת הגבה, מעל חיבור האף, נטשטש בגוון בהיר יותר. הצלליות עוזרות לקבע את העיפרון או הג׳ל, וגם הן נמרחות באמצעות מכחול זוויתי צפוף התואם לגבות. מומלץ כגימור לסרק את הגבה ולאחד את השיער יחד עם האיפור. את עצם הגבה ניתן להבליט בצללית שימר או עם היילייטר. 



1. BROW FACTOR - ג'ל גבות עמיד לעיצוב וליצירת מראה של גבות מלאות המגיע בחמישה גוונים,


IL MAKIAGE, 119 שקל 



2. BROW MULTI-TASKER - עיפרון גבות המשלב עיפרון, פודרה וקצה מסובב לעיצוב, אסתי לאודר, 110 שקל



3. קיט עם צלליות בגוני שיער טבעי, היילייטר במכחול ועיפרון לחות לעיצוב, ארדל, 99.90 שקל בסופר פארם



4. פריימר לצללית ולגבות, ביוטיקייר, 8.90 שקל



5. GREAT BROWS - קיט עם שלושה גוונים לעיצוב הגבה ושלוש מברשות לעיצוב, M.A.C , 180 שקל



6. מסקרה עם אפליקטור במבנה מיוחד לצביעת השערה עמיד עד 14 שעות, לנקום, 110 שקל



7. עפרונות לגבות, קרליין, 39.90 שקל