רואים רחוק: משקפיים הם האקססוריז הכי חמים העונה, והמכורים להם ישמחו לשמוע על עוד מותג שעשה עלייה בעונה האחרונה. מותג המשקפיים הניו־יורקי הוותיק Christian Roth הגיע ארצה. אף שהעיצובים ניו־יורקיים לחלוטין, משקפי השמש של המותג מיוצרים בעבודת יד באיטליה כדי לשמור על איכות גבוהה. “משקפיים הם התשוקה שלנו כבר יותר מ־30 שנים. בשבילנו זה יותר מאשר מוצר, סגנון או טרנד, אלא זו השתקפות התרבות וחקירת רעיונות”, אומרים כריסטיאן רוט ואריק דומג, בעלי המותג. כמעצבים שמקפידים על לוק ייחודי, שמצליח למשוך את כל המגזינים הנחשבים, הם מציגים העונה קולקציה המשלבת בין המודרניסטי לבאוהאוס. השילוב מתבטא בשימוש בגוונים שמחים, ניצוצות של וינטג’, שימוש בטקסטורות שונות וצורות חדשניות. טווח מחירים: 2,200־3,500 שקלים. להשיג בדיוק אופטיקס ובבוטיקים נבחרים.


מותג המשקפיים כריסטיאן רות'. צילום: יח"צ
מותג המשקפיים כריסטיאן רות'. צילום: יח"צ


זה אינדיווידואלי

שיתוף פעולה חד־פעמי יתקיים במהלך ספטמבר בין מותג התיקים לסטר למותג הבשמים INDIVIDUAL. במסגרת שיתוף הפעולה תמצאו קולקציית תיקים שעוצבו בהשראת בשמי המותג, אשר כוללת את עשרת הדגמים הקלאסיים שלו, למשל NOBILE, AMOUAGE MICALLEF AMOUROUD, MILLER HARRIS ואחרים. במסגרת שיתוף הפעולה, בכל קניית תיק LASTER בסכום של יותר מ־299 שקלים, תקבלו או־דה פרפיום מוקטן לתיק מבית הבישום היוקרתי מ. מיקאלף בשווי 150 שקלים במתנה ושובר לרכישה בבוטיק INDIVIDUAL בשווי 100 שקלים. לחלופין, בקניית בושם בבוטיק INDIVIDUAL תקבלו במתנה תיק קלאץ’ LASTER בשווי 150 שקלים, ושובר לרכישה באתר LASTER. ב־8 בספטמבר יתקיים אירוע מכירה מיוחד עם די־ג’יי ואלכוהול, בבוטיק הבישום בשבזי 40 בנווה צדק, תל אביב, בשעות 12:00־16:00.

שיתוף פעולה חד פעמי. Individual Laster. צילום: נסטיה ליסנסקי
שיתוף פעולה חד פעמי. Individual Laster. צילום: נסטיה ליסנסקי


הפרח בגני

רגע לפני החגים, ליהיא שמריך־כהן, בעלת המותג Luminary, מציגה קולקציית קיץ רומנטית ושיקית. הקולקציה שואבת את השראתה מנערת הפרחים הנשית. התוצאה היא קולקציה טרנדית המשלבת מעט נגיעות רטרו. היא כוללת שמלות, חצאיות טול, בגדי גוף וחליפות שני חלקים. הגזרות נשפכות ומשלבות בדי משי, שיפון ותחרה. שימריך־כהן (31) היא בוגרת מכון אבני. את המותג Luminary היא הקימה בשנת 2013. למותג חנות חדשה ברחוב דיזנגוף 270, המוכרת שמלות ערב ופריטי יומיום, וסטודיו חדש לכלות ברחוב הרכבת 16 בתל אביב. טווח מחירים: 1,800־4,000 שקלים.

קולקציית קיץ רומנטית ושיקית בלומינרי. צילום: רחלי פרידמן
קולקציית קיץ רומנטית ושיקית בלומינרי. צילום: רחלי פרידמן


מעבירה מסר

לחובבי השמות והמסרים האישיים, שלומית אופיר משיקה קולקציית תכשיטים שעליהם אפשר לחרוט מסר אישי. זוהי הפרשנות הייחודית של אופיר לטרנד Personalized Jewelry. בסדרה החדשה ישנם שבעה דגמים של שרשראות, צמידים וטבעות בסגנון גיאומטרי. התכשיטים עשויים מפליז בציפוי זהב 24 קראט או כסף, והחריטה מתבצעת בטכנולוגיית לייזר ממוחשבת. טווח מחירים: 115־220 שקלים. להשיג בחנויות המעצבת ובאתר המותג.

בסגנון גיאומטרי. הקולקציה של שלומית אופיר. צילום: ינאי יחיאל
בסגנון גיאומטרי. הקולקציה של שלומית אופיר. צילום: ינאי יחיאל


דריסת רגל

רשת חנויות הבוטיק שופרא תמיד הייתה מקום מפלט מנחם למכורים לנעליים, וגם העונה היא מקפידה על תמהיל מגוון של נעליים בעיצוב חדשני וייחודי. מעבר למותגים הוותיקים שלה, ובהם ג’פרי קמפבל הטרנדי והרבגוני או MJUS האיטלקי (מותג הבת של איירסטפ), אפשר לראות גם נוכחות ישראלית של שומייקר (Shoemaker), מותג הנעליים שהקימה המעצבת ענבר יוסיפון. הנעליים של יוסיפון בולטות העונה בשל שילובי צבעים מפתיעים והומוריסטיים והשראות וינטג’יות. שומייקר הוא למעשה המותג הישראלי היחיד שנמכר ברשת בשנים האחרונות, וזאת בשל הסגנון המגוון שלו, האיכות והייחודיות שלו. כדי להדגיש את הקשר העמוק של המותג עם שופרא, נוצר בין השניים שיתוף פעולה ייחודי שכולל קולקציות נעליים הנמכרות ברשת באופן בלעדי.