עוד לא התרגלנו לשנת 2017, וכבר היא נפרדת מאיתנו בקול תרועה עם שלל מסיבות והפקות צבעוניות. מכיוון שאף פעם לא סירבתי למסיבה טובה, מיהרתי לפשפש בקולקציות החורף וחיפשתי אחר שמלה שבה אוכל לקבל את פני השנה החדשה. התמקדתי בחיפוש שמלה שמחירה לא יעלה על 400 שקל, הרי אנחנו בישראל לא ידועים בערבי גאלה ובמסיבות הקוקטייל התכופות, וככל הנראה השמלה החדשה לא תראה אור מחוץ לארון יותר מפעם או פעמיים במהלך החורף. 
החיפושים שלי העלו שלל רב. העונה אפשר למצוא מגוון שמלות ערב, בעיקר בצבע השחור הקלאסי והנצחי. לצד הקלאסי יש כמה הבלחות של פאייטים ונצנצים, אך במינון נמוך יחסית לשנים הקודמות. ואם כבר שחור, אז היעדר הבלינג–בלינג מאפשר לנו להתפרע עם אקססוריז צבעוניים והרבה זהב. 




 

כפי שתשימו לב, רוב שמלות הערב שמצאתי היו רב–עונתיות ללא שרוולים (או מקסימום מתפשרות על חצאי שרוולים), כך שאם תזרקו על עצמכן ז'קט קליל הן ישרתו אתכן נאמנה ברגע שתפסעו לתוך המועדון. מכיוון שאנחנו אוהבות בעיקר שמלות נטולות שרוולים ובדרך כלל מדובר בבדים קלילים ולא עבים, הן יכולות בכיף להתאים גם לאביב ולתחילת הקיץ. פשוט תבחרו את זאת שתרגישו בה נוח יותר מפעם אחת.