חשבתם שעולם האופנה מִחזר כבר כל טרנד אפשרי? תחשבו שוב. בעונות האחרונות אנחנו רואים שתיק הפאוץ' המאוס משנות ה–90 עושה קאמבק מפואר. אם שכחתם, נזכיר לכם שהפאוצ'ים הם תיקי המותן הקטנים שאיתם נהגנו להסתובב אי־שם בגיל ההתבגרות, ומאז ניסינו להדחיק את האסון האופנתי והקפדנו להסתכל בבוז על גברים מתבגרים שהתקשו להיפרד מהתיק הבלוי. והנה, הגלגל הסתובב שוב, והפאוצ'ים חוזרים לתודעה ולאופנה.



העונה כבר אפשר לראות בתי אופנה מובילים, כמו גוצ'י ולואי ויטון, שמציגים את הגרסה העדכנית שלהם לתיקי המותן. בעקבותיהם מיהרו המעצבים המקומיים ורשתות האופנה לאמץ את הטרנד ולתת לו את הפרשנות האישית שלהם. על אף שפע הפאוצ'ים שכבר אפשר לראות בחנויות, הקהל הישראלי עדיין לא מיהר לאמץ אותם אל מותניו, ולכן כרגע אי אפשר לומר שזאת מגיפה. אבל כפי שקורה לטרנדים אופנתיים, אני מצפה לגל ובאותה נשימה מקווה שהוא יחלוף מהר.



במקבץ הפאוצ'ים שבחרתי להציג בפניכם אפשר לראות את מתיחת הפנים שעברו תיקי המותן הקטנים: מהמראה המשעמם שהיה לתיקי המותן בעבר למראה מעוצב, צבעוני ועדכני. ולצד התיקים בצבעים השחורים המוכרים אפשר לראות פאוצ'ים בשילובי צבעים והדפסים שונים, שמתנערים מהמראה הקלאסי ומעוצבים במגוון גדלים ואורכים.




קולקציית הווניטג' של קיפלינג, 349 שקל
קולקציית הווניטג' של קיפלינג, 349 שקל



מתוך מסלול התצוגה של בית האופנה גוצ'י
מתוך מסלול התצוגה של בית האופנה גוצ'י



קום איל פו, 1,100 שקל
קום איל פו, 1,100 שקל



סאקס, 720 שקל
סאקס, 720 שקל





צילומים: ערן סלם, עמירם בן ישי, גורן לייבוביץ, עדי גלעד, שי יחזקאל, קמילה סימון, איליה מלינקוב, רגב חלף, אורית פניני, טל קרת, קית' גלסמן, יח"צ