TOPSHOP, רשת האופנה הבריטית, השיקה הבוקר (שני) את קולקציית סתיו-חורף ולא שכחה להתייחס לטרנד הכי לוהט: המנומר. טופשופ, רשת שמתמקדת בטרנדים, מצליחה העונה לכבוש טווח רחב של נשים – החל מנערות מתלהבות במבנה פטיט ועד נשים בוגרות שמחפשות לוק קלאסי עם טוויסט עדכני. 



הדבר הבולט ביותר כשמביטים על הקולקציה היא העושר הצבעוני. בשונה מקולקציות חורף אחרות, כאן יש דגש על הדפסים (פרחים, משבצות, נקודות) וצבעוניות דומיננטית. הקולקציה מחולקת למעשה לשתי קבוצות צבע: צבעים חמים (חומים, אדומים) וצבעים קרים (בעיקר גווני כחול).




טופשופ מציגה את קולקציית סתיו-חורף 2018-19. צילום: יח"צ



כפי שכבר ציינתי, יש דגש גדול על פריטים מנומריים. החל מההדפסים המנומרים הקלאסיים, שהפריט הבולט ביניהם בעיניי הוא ז'קט מנומר מחוייט, וכלה בפרטים עם חברבורות בצבעוניות של אדום וצהוב.



טרנד נוסף שמאוד בולט, הוא חזרתו של הקורדרוי. הבד המפוספס מגיע בצבעוניות רחבה, ומשתלב בז'קטים, מכנסיים, שמלות וחצאיות מיני. הוא משתלב נהדר בעיניי עם מגוון הסריגים הגדולים שבקולקציה.



קולקציית סתיו-חורף 2018-19 של טופשופ. צילום: יח"צ



קו נוסף ממנו לא תוכלו להתעלם הוא המשבצות. פטרן המשבצות הוא קו שניתן לראות בכל הקולקציה. הרשת התמקדה העונה במשבצות הסקוטיות הקלאסיות, שמגיעות בשלל צבעים ובשלל פריטים.



העונה הרשת מציגה גם גזרות חדשות של ג'ינסים ומרחיקה אותנו מטרנד הסקיני הכל כך אהוב על הישראליות.



טווח מחירים: 39.90-1,299.90 שקל