מתוך מאות סוגי החולצות בסגנון הרומנטי, חזר אלינו כפלאש-בק טרנד הכתפיים המנופחות, שלא עצר בכתף אלא גלש לשרוול כולו. את החולצות ניתן למצוא בגזרות עם חיתוכים יוצאי דופן, כשמלות, מה שמאפשר לבנות לוק שיכול להיראות מושקע בטירוף, אך בו זמנית את יכולה לזרוק על עצמך את המכנסיים הכי פשוטים בידיעה שהחולצה היא זו שתעשה את העבודה.



עם ראש על הכתפיים הנפוחות


האייטיז בהחלט נתן רה-השראה והחזיר את כריות הכתפיים והשרוולים הנפוחים אל המסלולים, כפריט חובה אצל הפאשניסטיות והבלוגריות, ולהפקות האופנה השונות. מוטיב הכתפיים המנופחות החל את דרכו התמימה בשנות ה-80, שנים שבהן האופנה ניסתה לשדר כוחניות שהתבטאה בגזרות מוגזמות כמו מכנסיים רחבים מאוד (בזמנו הזכיר לוק של גבר) לנשים רצו לשדר עצמאות, לשדר אמירה ובעיקר לבסס נוכחות.



לתפוס נפח בכל מקום ושעה


היתרון הבולט ביותר של הוספת נפח לכתפיים הוא כאמור מראה מושקע יותר, לפעמים אפילו קצת מתאמץ. מנגד, ניתן למתן את הלוק על מנת להגיע איתו למשרד, לפגישות עסקים ומקומות נוספים שבהם חשוב לנו לא להגזים. לא להגזים, אך בהחלט לבלוט – כי עצם העובדה שאת הולכת לעבודה, פוגשת את אותם האנשים בכל יום וחיה חיי שגרה, לא אומר שאת לא צריכה להוציא מעצמך את המיטב... הנה כמה כללים שעשויים לסייע לך להשיג את הלוק הנכון: חולצה העשויה מבד נשפך, למשל שיפון, ניתן ללבוש עם המכנסיים הכי בייסיק: לבנים, ג'ינסים חלקים בצבע אחיד וכמובן לא להתפזר יותר מדי עם האקססוריז. בסופו של דבר המטרה היא לענוד כמה שפחות פריטים ולסמוך על החולצה שתעשה את העבודה.



לעומת זאת, אם את יוצאת לבראנץ' עם החברות, לסיבוב בקניון או סתם לבקר את המשפחה, במקרה כזה תוכלי לפלפל קצת את הלוק ולשלב את הגזרה גם עם חצאיות עפרון, מקסי, מכנסי ברמודה בגזרה נשפכת ועוד.



והנה מגיע ערב חמישי, הרגע לו חיכית כל השבוע - ואת פותחת את הסופ"ש ומתכוננת ליציאה לילית. קיטורים בסגנון: "מה אני אלבש?", "אין לי בגדים", "את זה כבר לבשתי", "עם זה כבר הצטלמתי", יביאו אותך כבר במוצ"ש הקרוב לסיבוב שופינג בקניון הקרוב. לעומת זאת, טרנד השרוולים בהחלט עשוי להציל את הרגע. חולצה עם נפח או עם שרוול מתרחב ישדרו מראה דרמטי עם נוכחות מסעירה, שאותו תוכלי לשלב עם שורטס קצרים, עקב קטן או סנדלים קיציות – ליצירת האאוטפיט  המושלם – לסוף שבוע מושלם עוד יותר... בנוסף, אפילו את הלוק המהמם הזה תוכלי לשדרג עוד קצת, למשל בעזרת טאצ' קטן של סידור שיער שונה, קוקו גבוה צמוד סטייל אריאנה גרנדה, או כל איסוף שיער אחר שמתאים לתווי הפנים שלך. מכאן – רק קצת אודם - ואת מסודרת!



זה בידיים שלך...


השרוולים הלא סטנדרטים מעניקים טוויסט ללוק ומשדרגים בקלות את ההופעה שלך. זו גזרה שאין מה לחשוש מפניה: ברחבי העולם הפך כבר הטרנד הזה לאופנת רחוב לוהטת.



tannia_garcia@
סטיילינג אישי