הפריט היחיד אליו מחויבים תלמידי בתי הספר הוא תלבושת אחידה, לכן תמיד כיף ומאתגר לחשוב מחוץ לקופסא ולראות- איך באמת ניתן לשדרג את ארון הבגדים שלך לקראת השנה החדשה? וכן, זה הרגע לתכנן מה תלבשו ליום הראשון, היום שיקבע את הטון לשאר השנה. הרי גם להורים וגם לילדים ידוע שהחלק האהוב עליהם ביותר בחזרה לשגרה (עד חגי תשרי כמובן) הוא רכישת הציוד, אך גם בגדים ואקססוריז חדשים לא מאחרים לבוא!



בין כל השיעורים, ההפסקות והבגרויות, מוצאים עצמם המתבגרים מתעסקים גם בפן האישי- העלאת הבטחון העצמי, יצירת חברויות וקשרים חדשים ובעיקר בנראות החיצונית. אספנו כמה פריטים כדי לחזור לבית הספר במקסימום סטייל!



בשנה האחרונה ניתן להבחין איך תקנון משרד החינוך משפיע על חוקי הלבוש בבתי הספר שנהיו נוקשים במיוחד בכל מה שנוגע לאורך מכנסי שורט, חצאיות והגבול המינימלי של פריטי לבוש קצרים ו"פחות צנועים".



צילומים: ערן סלם, יח"צ, יח"צ חו"ל, סטודיו מאשין, אסף לוי
צילומים: ערן סלם, יח"צ, יח"צ חו"ל, סטודיו מאשין, אסף לוי



לכן, גם אם נדמה שהמערכת לפעמים קצת מכבידה, קבלו 5 טיפים לשדרוג המראה היומיומי בבית הספר:

1. הוספת מכופתרת פתוחה מעל חולצת בית הספר: בימים חמים ניתן לקפל את השרוול עד המרפק, התוספת תשדר מראה קצת יותר מושקע ומתוחכם.



2. bad hair day: לפעמים לא רק הבגדים הם מה שמשדרגים את הלוק, אלא גם טיפוח הפנים וסידור נכון של השיער. נסי לגוון ולעצב את שיערך במגוון צמות ותסרוקות מיוחדות, אמנם נשמע מסורבל ומעייף אך לאחר צפייה בכמה סרטונים ביוטיוב אין ספק שהשיטה פשוטה. בנוסף, ניתן להוסיף גומיות וסיכות טרנדיות שלגמרי יוסיפו את הטאץ' הסופי.



3. תנו לשמש לעלות: משקפי שמש הם כבר מזמן לא רק פריט שנועד להסתיר את השמש בלבד, המוצר הבסיסי ששינה את עולם האקססוריז, נהיה היום ממש כמו גרביים, חלק בלתי נפרד מההופעה. כיום ניתן למצוא במגוון צבעים וצורות שעושים אפגרייד טוטאלי למראה וליצור לוק ספציפי שהמאפיין העיקרי שלו המשקפיים.



4. תיק צד במקום תיק גב: מדי שנה כמות תיקי הגב המשווקים היא אינסופית, אבל! תמיד אפשר לחרוג מהמסגרת ולקחת תיק צד גדול, בעל כיס אחד או שניים וכבר הכל הופך לנשי וקלאסי יותר - שינוי קטן הבדל גדול!



5. טאץ' אפ קליל וסיימנו: נכון, יש חוקים ויש נהלים אותם צריך לכבד, כשמדובר באיפור וטיפוח עור הפנים, אין צורך להזניח וכמובן לדאוג לעור הפנים העדין והרך גם ובעיקר לקראת השנים הבאות. במקום לשים כמויות של איילינר, עפרון שחור, אודמים "גסים"/כהים, מומלץ למרוח שכבה עדינה של קרם הגנה לפנים, החליקי אותם בקונסילר איכותי, סומק עדין, ואודם בגווני ניוד/ורדרד.