"נספר פה על הקיץ, שהולך ונעלם..." נכון, עוד לא ממש חורף אבל כבר הספקנו לחוות את היורה וחבריו וזה רמז עבה מספיק כדי להתחיל להכין את עצמנו לימים סתווים ולשעון החורף שאוטוטו כאן. אין ספק שאחד היתרונות הבולטים (ואולי היחידים) של החורף הוא הבגדים.

המשחקים השונים שאפשר לעשות עם פריטי החורף הם החלק המאתגר והמהנה ביותר בהרכבת לוק ליום קריר וסגרירי. צעיפים, כובעים, סרטים לשיער, כפפות וכל האקססוריז המחממים בהחלט יכולים לשדרג בבת אחת את המראה שלך גם אם לא התכוונת לכך. מגוון הפריטים היום הוא אינסופי: אם זה מבחינת צבעים, בדים, וגזרות. הצעיף שמאז ומתמיד שימש אותנו כמקור חום ונחמה ביום אפור הפך לחברנו הטוב וכך גם באותה משפחה ניתן למצוא גם מגוון מטפחות שניתן לקשור סביב צווארך ומיד מעלה אותה בשתי רמות קלאס והשקעה מעל הממוצע.

הכובעים שבעקרון נועדו לשמש אותנו כהגנה ומחסה נגד השמש והחום, עברו מהפך בתדמית הפשוטה שלהם וכיום ניתן לראות אנשים חובשים כובעים בשעות הערב, במקומות סגורים ואף בשלל אירועים. כל גזרת כובע היום מתאימה ללוק ספציפי אחר. אם פעם כובע "טמבל" היה לילדים או לעבודות בשטח היום הוא הפריט הכי חם על המדף ומגיע בהדפסים שונים, וסוגי בד מפתיעים כמו עור, ג'ינס, צבעי נאון והרשימה עוד ארוכה. זו רק דוגמא קטנה לסוג אחד של כובע שעשה שינוי בעולם האופנה והסטיילינג.

בתור סטייליסטית וחובבת אופנה (גדולה) אני יכולה להמליץ בלב שלם ללכת על הצד ה"פרוע" שלכם ולנסות ולו פעם אחת לחבוש כובע או סרט מחמם, אתם תיווכחו לדעת איך בשנייה כל האאוטפיט משתנה ואני בטוחה שגם הסובבים אתכם יגיבו בהתאם.

עולם הצעיפים והמטפחות הוא בהחלט עולם ומלואו וכמות הווריאציות איתן אפשר לשחק ולשלב לא ניתנת לספירה. צעיף נוטה לאחור, צעיף הנקשר כמו עניבה, צעיף מגולגל ללא קצוות בחוץ ועוד ועוד ועוד! לעומת זאת, את המטפחת העדינה שלא תמיד ברור לנו איך זה בדיוק היא אמורה לחמם (הסוד הוא שלא חייב להתחמם ואפשר פשוט להיות שיקית להפליא), קושרים קשר עדין מסביב לצוואר והופ, מפתיע- כמה אלגנטיות בבן אדם אחד!
אז איפה קונים? צילומים: הנס מוריץ, ניר יפה, אסף לוי, דדי אליאס, ישראל יניב
אז איפה קונים? צילומים: הנס מוריץ, ניר יפה, אסף לוי, דדי אליאס, ישראל יניב