יופי טבעי: העלים והפרחים הפכו לאחרונה לכוכבים של עולם האופנה, בתזמון מעניין עם ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות. נכון, ראינו כבר בעבר הדפסים של פרחים על פריטי לבוש שונים, אלא שלרוב היה מדובר בהדפסים גדולים במיוחד. כיום אפשר למצוא שלל סגנונות פרחוניים ולא רק בבגדים. הם משתלבים בטבעיות גם בריהוט, בתכשיטים, בנעליים, במזוודות ובשלל פריטים נוספים. 

אפשר להניח שההדפסים הללו ימשיכו ללוות אותנו גם בעונות הבאות, כך שכדאי להצטייד כבר כיום בפריט לבוש שיעבור איתנו מעונה לעונה. זה הזמן להתחדש בשמלת פרחים שמשמחת את הלב, במכנסיים עם הדפס של עלי בננות או בחולצה מיוחדת שתמשוך תשומת לב. 

פול אנד בר, 149.90. צילום: יח
פול אנד בר, 149.90. צילום: יח


אם את חובבת של המראה הקלאסי והנקי, שלבי את החולצה הפרחונית שבחרת עם מכנסיים או חצאית בצבע אחד וללא הדפס; או את המכנסיים הפרחוניים עם חלק עליון חלק. את לא חייבת להיצמד לגוונים כהים, ההדפס הפרחוני משתלב נהדר עם שלל גוונים. אם את לא בטוחה באיזה צבע לבחור, בחני את ההדפס הפרחוני, בחרי בגוון אחד שמככב בו ומצאי פריט חלק בצבע זה להשלמת המראה ההרמוני. 

דולצ'ה וגבנה, 3,100 שקל. צילום: יח
דולצ'ה וגבנה, 3,100 שקל. צילום: יח


ישנן נשים שחשות שבגדים מודפסים הם דומיננטיים מדי. אם את שייכת לאסכולה זו ועדיין מעוניינת להיות חלק מהטרנד, תוכלי למצוא תכשיטים עדינים, שאל או תיק פרחוני. לפעמים מספיקה שרשרת עם תליון לשדרוג המראה.

ויש לנו עוד המלצה בשבילך רגע לפני חג האילנות, והיא צבועה בירוק: זהו צבע של חורף, והוא מאיר ומרענן כל בגד.