דרך ארוכה עברה התחרה מעולם ההלבשה התחתונה אל שמלות הערב המפוארות ומשם בדהרה אל המלתחה הכללית שלנו. מסקסי, לקלאסי וליומיומי.  עוד שינוי עבר האריג העדין בעונה הנוכחית, כשבמקום הצבעים הכהים שהיו אופייניים לו הוא קיבל את הגרסה הבהירה: גוונים של לבן, פודרה ושמנת, וגם צבעי גלידה ופסטלים מלאי חיים. מובן שהתחרה השחורה תמיד תישאר איתנו, אבל בחודשי הקיץ החמים, בעיקר בימים של אחרי הקורונה, זה הזמן ליהנות ולחגוג בצבעים רכים.

התחרה הבהירה משתלבת בכל לוק ומעניקה ללובשת מראה קליל ורענן עם קורטוב של אלגנטיות. חשבו למשל על שמלת כותנה אוורירית שחלקה עשוי מתחרה, או על שמלות שכל כולן תחרה. חצאית משי תתאים בצורה נפלאה עם חולצת תחרה לבנה, ומי שמעדיפה לבוש צמוד יכולה להתאים בגד גוף מתחרה עם מכנסונים קצרים.  


אפשר לשלב אותה בעדינות ובנגיעות, למשל כחגורה במותניים או כסיומת בחלק התחתון של הבגד, ואפשר לבחור לוק תחרה מכף רגל ועד ראש. הטרנד כמובן לא פסח גם על הקטגוריות האחרות כגון בגדי ים וחוף, נעליים, תיקים וכמובן תכשיטים שמעוטרים בבד.

אופנה (צילום: ללא)
אופנה (צילום: ללא)

זהו פתרון נהדר למי שאוהבת טרנדים אבל לא מתחברת לטרנד השקוף או לטרנד הלנז'רי. התחרה מעניקה מענה מושלם לכל שעות היום ולכל גיל, ועדיין שומרת על הסטייל שלך.