הכתבה נכתבה בשיתוף ננו תכשיטים

"כולנו צריכים לקנות מתנות במהלך השנה, וכולנו מחפשים מתנות מקוריות," אומר זוהר עזרא מננו תכשיטים. "היום באמת קשה למצוא מתנה שהיא גם פרסונלית, גם איכותית וגם יוצרת אפקט של וואו. בדרך כלל מוצאים מתנה שעונה על תכונה אחת, אבל אנחנו מציעים אופציה להעניק מתנה שנותנת את הכל. היא גם נשארת איתנו לכל החיים והיא גם מתנה מלהיבה מאוד."
 
המתנה עליה מדבר זוהר היא בהחלט מתנה מיוחדת, הפתרון המושלם לגברים שמחפשים מחווה רומנטית לכבוד יום האהבה – אבל גם למי שרוצה להפתיע אישה מיוחדת לקראת החג, לכבוד יום ההולדת או בלי סיבה מיוחדת. במקום עוד בושם, שובר מתנה או זר פרחים אפשר להעניק לאישה אהובה תכשיט יוקרתי, מרשים ומעוצב, עליו מוטבעים כיתובים מיוחדים בזהב טהור 24 קראט.  

כולך יפה רעייתי (צילום: ננו תכשיטים)
כולך יפה רעייתי (צילום: ננו תכשיטים)

מזמור שלם בתכשיט אחד
"חשוב לנו לייצר תכשיט עם ערך מוסף ועם משמעות שכל אחד יכול להתחבר אליה," מסביר זוהר. "לכל תכשיט יש עיצוב מיוחד ומעניין, ועם הטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו בעצמנו אנחנו יכולים לכתוב כל טקסט שרק נרצה. למעשה, מה שאחרים עושים על שטח גדול – אנחנו עושים על גבי תכשיט קטן יותר".

התיאור של זוהר בהחלט מדויק. על גבי תליון מרהיב אפשר לכתוב את המילים "אני אוהב אותך" ב-120 שפות או להטביע את המזמור "אשת חיל". כן, קראתם נכון. על גבי התליון ניתן לחרוט את כל מילות המזמור, ואף להדגיש את המשפט המרכזי: "ואת עלית על כלנה". עם זכוכית המגדלת שמשלימה את המתנה ניתן יהיה ליהנות מקריאת המזמור כולו, ובהמשך מתכנן זוהר לייצר גם תכשיטים נוספים, כמו צמידים וטבעות.

"המון לקוחות קונים את התכשיט לעצמם"
מבחר התכשיטים של ננו עשיר ומגוון מאוד, והוא מתאים לא רק לנשים אלא גם לגברים. כך, מי שרוצה להעניק לבן זוגה מתנה נוצצת ליום האהבה או לכבוד יום הנישואין, למשל, יכולה להפתיע אותו עם תכשיט שעליו חרוטות המילים "אני אוהבת אותך" (ב-120 שפות כמובן) או עם תליון שעליו מופיע הטקסט המלא של "שמע ישראל" ואפילו התנ"ך כולו. 

I LOVE YOU (צילום: ננו תכשיטים)
I LOVE YOU (צילום: ננו תכשיטים)

המתנה המופלאה והמיוחדת הזו היא תוצאה של 11 שנות פיתוח, למרות שזוהר צוחק כשהוא נזכר באופטימיות שהייתה בתחילת הדרך: "חשבנו שזה ייקח שלושה חודשים". הפיתוח הזה גם מגיע לארץ לאחר פעילות של ארבע שנים בשווקים בחו"ל. "בתחילת הדרך התמקדנו במלאי, בייצור ובתהליכי העבודה. לפני שנה נכנסנו סופסוף לשוק הישראלי, ואנחנו משווקים אונליין או בהזמנות טלפוניות, מה שאומר שיש משלוחים עד הבית ללא תוספת עלות. אנחנו מגיעים כמעט לכל עיר בישראל בתוך שלושה ימי עסקים, והמתנה מגיעה באריזה מהודרת, כך שהרושם נוצר עוד לפני שמגלים את התכשיט עצמו."

והתכשיט, אם תהיתם, הוא לא פחות מאשר יצירת אומנות. למעשה, מדובר במתנה יפה ומיוחדת כל כך, שרבים החליטו לקנות אותה, ולאו דווקא כדי להעניק לבת הזוג, לאימא או לסבתא. "המון לקוחות קונים את התכשיט לעצמם כי הם מתחברים אליו ולמשמעות שלו," אומר זוהר בגאווה, וכשרואים את התכשיט מבינים שיש לו בהחלט סיבה נהדרת להתגאות.

לקולקציה שלנו - https://www.nano-jewelry.co.il/

הכתבה נכתבה בשיתוף ננו תכשיטים