משטרת ישראל עצרה אתמול בערב חשוד בסחר בסמים באשדוד, אשר העביר לכאורה ברכבו 2.3 קילוגרם של סם מסוג קוקאין. החשוד הובא היום (שלישי) לדיון בפני בית משפט השלום באשקלון, במהלכו הוחלט להאריך את מעצרו בחמישה ימים. 

כחלק ממאבקה של משטרת ישראל בעבירות הסחר בסמים, ערכו שוטרי היחידה המרכזית של מרחב לכיש בסיוע יחידות נוספות של מחוז דרום פעילות מבצעית יזומה, אשר הסתיימה, כאמור, אתמול בערב במעצר נהג רכב פרטי בעיר אשדוד. החשוד, תושב אחד הכפרים באזור דרום בשנות ה-20 לחייו, נעצר והועבר לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של מרחב לכיש.

ניידת משטרה (צילום: שאטרסטוק)
ניידת משטרה (צילום: שאטרסטוק)

מדוברות משטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות, וסיכול של הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה".

כזכור, אתמול נעצר גבר כבן 22 לאחר שנתפס במהלך נסיעה בצומת בית קמה שבכביש 6 כשברכבו עשרה קילוגרם סמים מסוג מריחואנה. לאחר חקירה מאומצת, התגבשו ראיות להגשת כתב אישום שיוגש היום (שני), והחשוד נעצר עד תום ההליכים. החשוד, מוחמד אל-עתיקה, נעצר בעקבות פעילות מודיעין מאומצת של בלשי יחידת יואב מחוז דרום, ובו נתפסו שבע שקיות המכילות סם מסוג קנבוס, שנמצאו באופן גלוי למדי ברכב. הנאשם טען כי לא ידע על הימצאות הסם, על אף הריח החזק שנדף מהשקיות.