אחרי שהפסיד בהתערבות: ינון מגל נשא היום (חמישי) הצהרה מפתיעה בפתח התוכנית שהוא מגיש עם בן כספית ב-103FM. מדובר בהצהרה שבוודאי תותיר רבים המומים, שכן מגל, הידוע כתומך של ראש הממשלה בנימין נתניהו - דיבר בביקורתיות רבה כלפיו: "מר נתניהו היקר הגיע הזמן לומר את האמת - למרות הישגך הרבים מה שעשית פה ב־11 שנותיך כראש ממשלה, לא היה מופת של מימוש מדיניות הימין, ובלא מעט תחומים".

"ראשית יש לנו בעיה של משילות גם עם הבדואים בדרום גם עם הערבים בצפון, ועכשיו מתברר שגם עם החרדים במרכז. לא יכול להיות שאזרחים בפריפריה לא ירגישו בטוחים בביתם. על הכביש, במקום העבודה שלהם או כשהם יוצאים לטייל בטבע. האלימות בחברה הערבית היא חלק מהבעיה, נכון גם הם אשמים במבנה החברתי שלהם, אבל משילות צריכה להיות ולפני שאנחנו דורשים ובצדק ריבונות ביהודה ושומרון, היא צריכה לבוא קודם כל למימוש בנגב ובגליל", אמר מגל.

עימותים בין חרדים לכוחות המשטרה במהלך אכיפת תקנות הקורונה בירושלים. צילום: דוברות המשטרה

"שנית, לא טיפלת במערכת המשפט זו לא חכמה להיזכר שיש בעיה רק כשהיא מגיעה לפתחך, הפעמונים צלצלו כבר מזמן ואתה לא התעוררת, להיפך התהדרת והתגאית כל הדרך שאתה מגן המערכת, זה לא היה בסדר. גם בנושא המסתננים יש בעיה, לא מגיע לתושבי דרום תל אביב שבלי קשר תומכים בך לגור במחנה פליטים, אין להם עוצמה ולא בחזקים והם נשכחו, זו בעיה דחופה והיא צריכה טיפול מידי".

"לא בנית מספיק ביהודה ושומרון ולא עצרת את הפלסטינים מלהשתלט על שטחי C, ויש עוד אדוני ראש הממשלה אבל הימין בחר בך שוב ושוב כדי לממש את מדיניותו ואת השקפת עולמו ואת חזונו לחיים יהודים בארץ ישראל. אנשים יודעים שיש לך כוחות יוצאי דופן, ויכולת לעמוד מול מערכות ומול כוחות אדירים ולהתמודד איתם. כוחות שאין לאף אחד אחר. כפי שעשית מול נשיא ארה"ב ומול העולם כולו כשנאמת בקונגרס נגד הסכם הגרעין המסוכן עם איראן ויכולת לו, וכמו שהתיישבת למנכ"לי חברות התרופות על הטלפון כפי שאף מנהיג אחר בעולם לא העז, כדי לצלוח את התעלה, ולנצח את המגפה, ולהציל ממש כך את בני עמך, ולכן אנחנו מצפים שאת הדרוש תיקון אתה ורק אתה תעשה בקדנציה הבאה, בהצלחה".

במהלך השידור הביא בן כספית שורה של "תגובות" סאטיריות (פרי עטו):

"תגובת" הליכוד על פי בן כספית: "עצוב מאוד שבזמן שמר בנימין נתניהו ורעייתו, לאו דווקא בסדר הזה, נלחם בסוכן המשטרתי בן כספית, בקורונה ובאיראן, בסדר הזה, תוך שהוא גובר על מעצמות העל ורביב דרוקר ומביא ארבעה הסכמי שלום, דווקא ינון מגל בוחר להפנות לו עורף, לשתף פעולה עם הקרן החדשה, קרן וקסנר וקרן טרנר, ולפתוח באש תופת בתוך הנגמ"ש המלכותי, תוך ניצול ציני של הכישורים שהקנה לו שירותו המקרי בסיירת מטכ"ל, היחידה שנתניהו הקים עם החיילים הבריטים עוד בשנת 47, תוך שהוא חובר לאויבי ישראל, ישראל הראשונה ומרצ".

"תגובת" יש עתיד על פי בן כספית: "התפכחותו המאוחרת של ינון מגל ממקסם השווא המכונה בנימין נתניהו מוכיחה שוב את מה שתמיד אמרנו, שאפשר לשבור את תקרת הזכוכית ולגרום לביביסטים להאמין שהמשיח אינו יאיר נתניהו, אלא יאיר לפיד. אנחנו שמחים להכריז שהמגורים בלב תל אביב, בתי הקפה של יהודה המכבי, הברים בפלורנטין והשידורים מכיכר הבימה עשו את שלהם, ינון אתה אח על מלא".

"תגובת" ח"כ מנסור עבאס ותנועת רע"מ על פי בן כספית: "עצוב מאוד שבזמן שהתנועה האיסלמית מגיעה לפיוס היסטורי עם בנימין נתניהו, בזמן שח"כ מנסור עבאס מחבק מחבלים סביב השעון, בזמן שהמפלגה שהיא תנועת אחות של האחים המוסלמים והחמאס מנהלת מו"מ אינטנסיבי עם הליכוד, שהיא מפלגת אחות של משפחת נתניהו, עוסק ינון מגל בניסיונות חוזרים ונשנים לסכסך, לטרפד ולבלום את שיתוף הפעולה ההיסטורי הזה בינינו, תוך שהוא פותח באש תופת בתוך המסגד. אללה אכבר".