גבר אמריקאי תועד כשהוא משתלשל מהקומה ה-16 במגדל טראמפ בשיקגו, ארה"ב, ואיים להרוג את עצמו אם לא יוכל לדבר עם הנשיא עד הערב. האירוע ההזוי התרחש לפני יומיים (ראשון), כשהצעיר קשר את עצמו אל אחת המרפסות במגדל, כאשר המשטרה הוזעקה בשעה 17:30, אך הוא סירב לרדת עד שעות הלילה המאוחרות.

הצעיר שנתלה על מגדל טראמפ (צילום: מתוך יוטיוב)

הצעיר, בשנות ה-20 לחייו, נאחז על ידי חבל טיפוס ורתמה במגדל ודרש לדבר עם נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ או עם אחד מאמצעי התקשורת. רבים מהאנשים שהיו באזור, תיעדו את הרגע המופרך מלמטה כשהם מבוהלים ומפחדים לשלומו של הצעיר הנחוש. "אנשי CPD, SWAT ו- CFD נענו לקריאתו של גבר אלמוני המאיים בהתאבדות ומשתלשל מחבל במרפסת בקומה ה -16 של בניין מגורים / בית מלון", כך נמסר ממשטרת שיקגו לאתר החדשות Daily Mail הבריטי.

שוטרים וכבאים שהיו במקום, עלו אל גג הבניין וקראו לו לטפס למעלה, כשהם מתכוונים לעזור לו ולמשוך אותו להגיע אל מקום מבטחים, אך הצעיר סירב לזוז. מהמשטרה המקומית נמסר כי האיש איים להרוג את עצמו במהלך המשא ומתן שהתנהל איתו בזמן האירוע.

ההמולה סביב מגדל טראמפ בזמן האירוע

תוך כדי שהוא נתלה בים שמיים לארץ, החל להתפשט ברשת החברתית סרטון בשידור חי, בו היה אפשר לראות את הצעיר מתעד את עצמו, מהקומה ה-16, כשהוא בעל מבטא אירופאי. בסרטון הוא אמר כי הוא לא רוצה למות, אך לא תישאר לו ברירה והוא יאלץ לחתוך את החבל, אם לא יתנו לו לדבר עם הנשיא. בעקבות האירוע, המשטרה חסמה את התנועה סביב המגדל, המשקיף אל נהר שיקגו. בזמן האירוע, הנשיא טראמפ השתתף בטקס של שירותי הכנסייה בלאס וגאס ולאחר מכן היה בעצרת בקרסון סיטי. לא ידוע עדיין אם הוא שמע על המקרה ואיך הגיב אליו. 

קטע מתוך השידור החי שהעלה הצעיר שנתלה על מגדל טראמפ

התקרית התרחשה יום אחד בלבד אחרי שאיגוד עובדי הפלדה המאוחדים הקרין את סמל הקמפיין של המתחרה של הנשיא טראמפ בבחירות הקרובות, המועמד ג'ו ביידן, על מגדל טראמפ. האיגוד השתמש במקרן על מנת להאיר את שמו של מועמד המפלגה הדמוקרטית על שמו של טראמפ עצמו שמוטבע בענק בראש גורד השחקים. מגדל טראמפ שווה כ-847 מיליון דולר והוא בעל 98 קומות שגובה של 1,390 מטרים.