נוסעת בטיסת Easy Jet לאדינבורו, סקוטלנד, נדרשה לרדת מהמטוס לאחר שהחלה להשתולל במטוס, להשתעל על הנוסעים האחרים ולצעוק "כולכם תמותו". האישה, שגם סירבה לעטות את פריט החובה מהתקופה האחרונה – המסכה, יצרה בלאגן גדול על המטוס ולבסוף הוצאה ממנו בכוח, כשהיא מלווה בדיילים ואנשי אבטחה.

הנוסעת שהשתוללה במטוס 

נוסעים אחרים במטוס, תעדו את הרגע המוזר בו האישה, ככל הנראה בשנות ה-40 לחייה, החלה להשתעל על הנוסעים ולצעוק: "כולם הולכים למות. זה לא משנה אם זה יהיה מקורונה או לא, כולכם תמותו". הסרטון, מתוך טיסת Easy Jet A320, הועלה לרשת ויצא סערה תקשורתית סביב האירוע.

דובר שדה התעופה הבינלאומי בבלפסט, אירלנד, אמר כי חברת האבטחה בשדה הוזעקה לפנות את הנוסעת אחרי שנפתחה בפניהם קריאה על "נוסעת משתוללת", בסביבות השעה 16:30 בשעון המקומי ביום ראשון האחרון. לדבריהם, הנוסעת נעצרה ונלקחה לחקירה מיד לאחר שהוצאה מבית החולים. כמו כן, חברת Easy Jet אישרה את המקרה.

חברת Easy Jet חזרה והדגישה בפני התקשורת המקומית כי הם לא יסבלו התנהגות כזו כלפי הנוסעים או אנשי הצוות. דובר חברת התעופה אמר: "אנו יכולים לאשר כי אנשי המשטרה בבלפסט הוזעקו לטפל במקרה שיבוש טיסה מספר EZY481 לאדינבורו ב-18 באוקטובר בעקבות נוסעת שהתפרעה וסירבה לשים מסכה. בהתאם להנחיות ה- EASA, כל הנוסעים נדרשים להגיע אל הטיסה עם מסכה נגד נגיף הקורונה העולמי ועליהם לחבוש אותה כל הזמן, למעט בזמן אכילה ושתייה".