סיפור הבגידה הזה נחשף בצורה מאוד לא שגרתית, כאשר הבעל החליט לשתף על כך שאשתו בגדה בו, דווקא בתוך ביקורת מלונות של אתר התיירות TripAdvisor. לבעל אולי לא הייתה ביקורת כלפי התנאים בבית המלון, וגם האוכל מצא חן בעיניו, אך הוא דאג להזהיר את המבקרים הבאים כי דווקא אחד העובדים הוא "הבעיה העיקרית של המקום". 

הביקורת שכתב הבעל באתר TripAdvisor (צילום: צילום מסך)
הביקורת שכתב הבעל באתר TripAdvisor (צילום: צילום מסך)

לאחר שהבעל, המכונה מייקל, ואשתו בילו בבית המלון "The Palms" שבאי טורקס וקאיקוס, שנמצא בטריטוריה בריטית, הוא החליט לשתף בביקורת באתר התיירות את חווית השהות שלו. "נהנו מאתר הנופש היפה עד כדי כך בשנה שעברה, שהשנה החלטתי במהלך החופשה לטוס ולהביא את בננו שיצטרף אלינו", כתב מייקל. אך כאשר הוא שב בחזרה אל אתר הנופש, "הדברים נראו מביכים".

בהמשך הביקורת הבעל סיפר: "כשחזרתי עם בני אשתי סיפרה לי שהיא הלכה לעיסוי בזמן שנסעתי וכי המעסה פיתה אותה והם בילו יחד את הלילה". אחרי שחשף את האמת הקשה, הוא הוסיף: "אני לא מאשים בכך את אתר הנופש, זו אשמתה של אשתי. אבל רק תדעו שזה דבר שיכול לקרות במקום הזה". 

כמו כן, בית המלון "The Palms" ממוקם על חוף גרייס ביי שבאי ומציע לאורחים "שקט ושלווה". הנופשים יכולים ליהנות מספא מושקע ובריכה ענקית, כאשר על פי הכתוב באתר: "הצוות ידידותי, הארכיטקטורה יוצאת מין הכלל והאוכל משובח". חבל שבמקרה הזה הצוות היה ידידותי מידי.