הקורונה בצמרת האיראנית: נגיף הקורונה כבר הפך לתופעה עולמית, אבל אחת המדינות מלבד סין שספגה באופן מקיף וחריג את מקרי המחלה, היא איראן. כבר בימים האחרונים מספר בכירי ממשל ביניהם סגן שר הבריאות האיראני, אירג' חארירג'י, הודה כי חלה בנגיף, והיום (חמישי) מספר בכירים נוספים הודיעו כי גם הם לוקים במחלה.

גם יושב הראש של הוועדה לביטחון לאומי ומדיניות חוץ בפרלמנט האיראני, מג'בתא דו אלנור הודה כי נדבק בקורונה בסרטון וידאו שהפיץ ברשתות החברתיות, והסביר לציבור כי נמצא בבידוד. אך לא די בכך, גם עוזרתו של נשיא הרפובליקה האיסלאמית, חסאן רוחאני, נדבקה בנגיף מעורר הבהלה. יו"ר הוועדה לנשים וענייני משפחה, מאסומהא אבטקר חלתה אף היא בווירוס.

מנהיגה הרוחני של איראן, האיתוללה חמינאי הודה בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות למאמצים הרבים שמבצעת מערכת הבריאות האיראנית, לרבות הרופאים, האחיות ושר הבריאות על ההתמודדות בהדיפת המחלה. בנוסף, הביע המנהיג תקווה כי הנגיף יעזוב את גבולות המדינה בקרוב. 

כזכור, שר הבריאות האיראני הודיע כי מספר האנשים שנדבקו בקורונה במדינה הגיע לכ-300 בני אדם, שמתוכם כ-30 מתו. בעקבות נתונים אלו, תפילות יום השישי במוקדים הדתיים בטהרן יידחו, זאת במטרה לצמצם התקהלויות גדולות ולמנוע את המשך התפשטות הווירוס במדינה.