נשיא ארה"ב דונלד טראמפ יחדש היום (שבת) את קמפיין הבחירות שלו על רקע הידבקותו בקורונה, דבר שגרם ככל הנראה גם לביטול העימות השני מול המתמודד מולו ג'ו ביידן. אחרי שנודע השבוע כי העימות ב-15 באוקטובר צפוי להיות וירטואלי, הודיעה הלילה הוועדה האחראית כי העימות המדובר יבוטל. 

טראמפ וביידן מחליפים קללות במהלך העימות הסוער (צילום: רויטרס)

כאמור, טראמפ חוזר לפעילות בקמפיין שלו לנשיאות, הווא צפוי לפנות לקהל תומכים בשבת ממרפסת הבית הלבן, בדברים שיעסקו בנושאי "חוק וסדר". הנשיא ייסע ביום שני לפלורידה, אחת המדינות הנחשבות מכריעות בבחירות, בתקווה שיוכל להכריע שם את הכף לטובתו.

על רקע חזרתו של טראמפ לשגרה בכל הקשור לקמפיין, הגוף המפקח על הדיונים הנשיאותיים הודיע רשמית כי העמות בין טראמפ לביידן, המועמד הדמוקרטי, שתוכנן ל -15 באוקטובר, בוטל רשמית. העימות האחרון ב-22 באוקטובר עדיין אמור להתקיים.

כזכור, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע כי הוא אינו מסכים להשתתף בעימות מקוון עם מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, ג'ו ביידן. טראמפ אמר השבוע בריאיון ל"פוקס ניוז" כי "התקשרו לפני שתי דקות להודיע לנו על המתכונת של העימות, אני לא מקבל את השינויים". הוא הוסיף כי הוא כשיר לקיים עצרות בחירות ואמר שהוא "חש בטוב" וסבור שאינו מדבק.