רשימת הפאסון

1. גלית גוטמן
אופס, הצליח לך: איזו שנה נפלאה הייתה לגלית גוטמן. גם מצאה לעצמה שוגר דדי מקשיש ומפוצץ בג׳ובות, וגם חיננית לא מפסיקה לשבח את בחירותיה הקלאסיות, המעודנות ואלו שמוציאות לכל הדבות בתעשייה את העיניים. כמו גם את אלו של חיננית. הפעם ראו את הסופר מודל המקומית בשמלה על זמנית בכחול נייבי, פריזורה מתוחה יחד עם וודג' שנמתח לא בהגזמה על ידי בוטוקס (לידיעת הקוראת גלית גיאת, ככה זה צריך להיראות, שמעת?), אקססוריז נהדרים וסופר ביץ' אחת שצוחקת כל הדרך אל חשבון הבנק השמן שלה.
הו, האימה: במשפחת גוטמן זה הדבר היחיד שנמצא כשמן, רק חשבון הבנק. אוכל כנראה, לא קונים שם, אבל שמלות - בארור!
חיננית חומדת: ככלבה מיוסרת אני מוסרת את עצמי לאימוץ, בא לך ציוואווה עם אטיטיוד של רוטווילר מסורס?
שקר כלשהו: כדאי לך, זאת מצווה.
2. אנה ארונוב

אופס, הצליח לך: זאת בהחלט השנה של אנה ארונוב, שעל פי רוב הפגיזה את כל העיניים של הסכיזופרחות באיוונטים כשהיא באאוטפיטים לגמרי לא רעים. נכון שהיו לא מעט מעידות, אבל חיננית זוכרת לרקדנית חסד טקסטיל, כשעטתה זאת שמלה קיצית שהחזירה לשפחתכן הנאמנה את החיוך ואת שמחת החיים. ללא פרוזק: פריזורה מתוקתקת, מקיאז' מושלם צוות למושקוף קיציים, שמלה רומנטית בטכניקולור ושוסור לא רעות בכלל. גוד ג'וב!
הו, האימה: ארונוב מבלה יותר זמן בשופינג מאשר בדייטים עם גברים.
חיננית חומדת: להזהיר אותך שבסופו של יום השמלות לא מנחמות. אלא אם כן את בולעת כל יום חצי וליום, ואז הכל נהייה פוקסיה ולא צריך בעולם הזה גברים.
שקר כלשהו: עובד כל פעם מחדש.
3. אלין לוי
אופס, הצליח לך: אומנם הרבנות השליכה אותה מכל המדרגות, אבל אז הגיע הזמן שחיננית תאסוף את אלין לוי אל חיקה כשהיא באאוטפיט עשיר בטקסטורות, מודרני, מחמיא והכי חשוב, לא בנאלי, או כזה המתואר במילה השנואה על חיננית: כוסי. פריזורה מתוחה בשובבות, אפידרמיס זורח, אאוטפיט אוברסייז בצבעוניות נהדרת שודך לאקססוריז נאים וחיוך שובה לב של הלובשת. לאב.
הו, האימה: בואו נתערב שהמחמאות לא יחזיקו להופעה הציבורית הבאה של מיז לוי.
חיננית חומדת: שלא תאכזבי אותה.
שקר כלשהו: חמודה, למדי מגוטמן, לעולם לא התחתנה ברבנות והיא אי שם מעל כולנו. בהצלחה.



האסונות. נינט טייב, פאולינה אלברשטיין, פנינה רוזנבלום, רונית אלקבץ, אביבית בר זוהר, יעל שרוני, דושי לייטרסדורף וגלית גיאת (צילומים: אביב חופי, אבשלום ששוני, לם וליץ ואסף לב)


רשימת האסון

4. גלית גיאת
 
הו, האימה: אז גם אתם שואלים, קוראים יקרים, איך הייתה השנה של גלית גיאת? הת־ שובה היא: מאוד מפתיעה. חלילה לא כי השחקנית חזרה לחיינו בפרויקט מצולם, אלא כי ככל הנראה, כאשר קיבלה את הבשורה על הקאמבק, שהתה זאת אצל המנתח הקרוב לביתה בסשן בוטוקס ויצאה מהקליניקה כשכל הוודג' שלה קפא. התוצאה כאמור, לפניכם.
אופס, הצליח לך: פייר? חיננית התגעגעה.
חיננית חומדת: לאיזו קליניקה הלכת? לזאת של פיליפ ואזנה ובריז'יט?
שקר כלשהו: שיהיה קאמבק נפלא, חמש עשרה דקות התהילה שלך ממשיכות, מקווה שהשפעת הבוטוקס לא תפוג עד אז.
 
5. רונית אלקבץ
 
הו, האימה: לא, לא נפלתם אל תוך כנס אפל בהוגוורטס, וזהו לא בלתזר ורעייתו. זוהי רונית אלקבץ המוכשרת שהוגרלה על ידי חיננית בציד המכשפות השנתי כשהיא בטוטאלוס שעושה לקרניות של המחומצנת בלאק אאוט: על הפריזורה הסתורה הולחמו נוצות עורבים, במקום מקיאז' עמיד הניחה היוצרת על הוודג' אבקת שנהב בגוון לא תואם אפידרמיס וליפסטיק בגון דם סלמנדרות, שמלה מוחצת חזה, עליונית לא מודרנית, שרשרת מגלגלי עיניים של קורבונותיה בעבר, פלאס האבן שנותנת לאלקבץ את הכוחות להמשיך לחיות בקרבנו ולהתהלך בשוסור של ווייז'ה גריאטרית. ספוקי.
 אופס, הצליח לך: האח שלידך, איזה לארד!
 חיננית חומדת: אולי תסדרי לי איתו דייט?
 שקר כלשהו: נו, מה אכפת לך? מקסימום נהיה בסוף משפחה ובארוחות שישי אתן לך להפוך אותי לצפרדע בתור נקמה.
 
6. פנינה רוזנבלום
 
הו, האימה: שימו לב, הקלישאה המעייפת שאומרת שכסף לא קונה סטייל טועה ובגדול. ראו זה פלא, הג'ובות של פנינה רוזנבלום אכן יכולות לרכוש פריטי מעצבים שווים ויקרים, אבל לצערה הם לא יכולים להיסגר עליה. חמודה, פעם הבאה שאת אצה לכיכר המדינה, כדאי לרכוש פיסים במידות שלך. לא נראה לחיננית שאחרי פרידה מאלפיות בקופה חשקה נפשך להתנאות בקרבנו בטוטאלוס בהומאז' למכולת מחזורית. והנה יש גם שני בקבוקי פלסטיק בילד אין. כביכול.
אופס, הצליח לך: אומנם הבלונד הגרעיני עדיין בסימן רדיואקטיבי, אבל היי, זה הכי פנינה רוזנבלום שיש. שישאפו הצקצקנים הממורמרים את האדים הכימיקלים מהפריזורה, ושימותו.
חיננית חומדת: הכי כיף להיות ברבי בגודל טבעי עם קן מקשיש (אבל עדיין שווה), יורשים, כלב ואפילו בית חלומות ורוד. ואחר כך את מתפלאת שחיננית אוהבת לשחק איתך?
שקר כלשהו: חולה על ברבי!
 
7. פאולינה אלברשטיין
 
הו, האימה: האם הדוגמנית השדופה שלפניכם פצחה בדיאטת טבעונית? לא, למה חיננית שואלת? כי ככל הנראה החליטה פאולינה אלברשטיין לוותר על הקלוריות ובמקום אלו היא מנשנשת רק סיבים מהטבע, שאותם היא לבטח קוטפת בעצמה ממכולת האשפה של ויצו עודפים. הנה ראו: מוכנוס מתפוררים, בעלי מכפלות שככל הנראה נפרמו עקב נגיסות קטנות של אלברשטיין, או על ידי החולדות שחולקות איתה את אותו התפריט. עד שחיננית תדע בוודאות את התשובה, מומלץ שאת קצוות הפריזורה השרופים הפעם לא תנשנשי. שרוף זה לא באמת טעים.
אופס, הצליח לך: בטח שלא הטופ שעשה את כל הדרך מקולחוז נידח ממזרח רומניה.
חיננית חומדת: יואו, איך בא לי ממליגה.
שקר כלשהו: רוצה ביס? זה לא משמין.
 
8. אנחל ודושי לייטרסדורף
 
הו, האימה: מה הטעם להתחתן עם מיליונים ואז להתהלך בקרבנו כאחרון הפיראטים שהביא איתו אל הנמל, חוץ מקלמידיה, גם הרפס? לא, אחרת איך תסבירו את העובדה שאנחליקו הלירד עוטה זקן עבות המכסה את זיו פניו, סמרטוטישרט בצבע שפעם היה לבן, קולר דוחה פשפשים לצווארו, מוכנוס בגזרה של ספן בתורנות ספונג׳ה שלא מעוניין להרטיב את המכפלות, ושוז בלויות שלא היו צריכות לעבור את המכס.
אופס, הצליח לך: התכשיט שלצדך, הידועה כאשתך דושי לייטרסדורף, הוא המטמון הכי שווה שמצאת אי פעם.
חיננית חומדת: ממש כמו בונני, גם חיננית רוצה להיות טרופי ווייף.
שקר כלשהו: האם אתה ממליץ שאפסיק לעשות לייזר ואתן לזקן שלי דרור?
 
9. אביבית בר זוהר
 
הו, האימה: גם אתם מריחים את זה? לא, הכור הגרעיני בדימונה לא התפוצץ, מדובר בבלונד מדיף אדים רעילים, קרם משזף לטקסטורה וצבע אפידרמיס שיותר נאה לקולקציית מעילי העור האחרונה של דונטלה ורסאצ׳ה ומלבין שיניים שמלווים בעננה תמידית את אביבית בר זוהר. הפעם היא עטתה אאוטפיחס שיותר נכון ללבישה במפגש יום א' בלשכת האבטלה של שדרות. כמה חבל שחליפת ספורט שכוללת ז׳קט, גוזיה וחלק תחתון תואם עדיין לא מעניקה לך עבודה מסודרת.
אופס, הצליח לך: את נשמה טובה וזה הכי חשוב, יופי פנימי.
חיננית חומדת: לקרצף ממך את הכל, להכניס את הפסולת הרעילה שעליך לקרמטוריום ולסגור עניין.
שקר כלשהו: ויפה שעה אחת קודם.
 
10. יעל שרוני
 
הו, האימה: עם כל האלרגיות שלה, לחיננית די נמאס לשאוב כל פעם מהשטיחים האדומים מיני קרדיות אבק הבית, כשהפעם מדובר ביעל שרוני המוכשרת. לא, באיזה עניין יצאת מביתך כשאת בטוטאלוס מחרד מן מוחרוד, שנאה יותר לטיול באאוטלט כלשהו בשפרעם: סמרטוטופ אווילי, מוכנוס יוז׳ורליים וכפכפת גריאטרית שפינשה טוטאלוס, שתקף רק אם את עקרת בית הצופה בטלנובלות במשך היום.
אופס, הצליח לך: רק חסר לך קפה שחור עם הל וקערת פיצוחים וזהו, את בול שכונת מצוקה.
חיננית חומדת: לדווח על כל מה שקורה פה לרשויות.
שקר כלשהו: תגידי, למה את לא יוצאת כבר לשופינג, אדיר מילר לא משלם בזמן?
 
11. נינט טייב
 
הו, האימה: אחרי שהחליטה להינשא לכפיל של בן-לאדן, לא היה מפתיע שליום כלולותיה הופיעה נינט טייב בפיגוע מייסר, שנכון ללבישה רק אם את בת אדמו״ר, כשהיא בתוך שמלת גמ״ח חונקת וצנועה. מבד. אל כל חוסר הטעם שבלדחוס עלמה הריונית בתוך דגם מוחץ איברים פנימיים שילבה טייב גם פריזורה מחופפת וזירו מודעות עצמית.
אופס, הצליח לך: הצ׳קים כיסו את כל הבד המיותר הזה?
חיננית חומדת: להחזיר את השעון לאחור ולהזהיר אותך מבלוטות הטעם המקולקלות של עצמך.
שקר כלשהו: אבל שיהיה בשעה טובה.